SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prawie... robi wielką różnicę

17 stycznia ruszyła druga edycja kampanii reklamowej 'Prawie jak' promująca markę piwa Żywiec.

Dwa nowe spoty reklamowe miały swoja premierę w najlepszym czasie antenowym. Kampania emitowana będzie w stacjach - TVP, Polsat, Polsat Sport, TVN,  TVN 24 ,TVN Turbo, Discovery, National Geographic.
 
"Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych efektów kampanii reklamowej "Prawie jak". Chcieliśmy ją odświeżyć w oczach odbiorców, stąd pojawienie się kolejnych, nowych spotów. Dobrym przykładem pozytywnego przyjęcia spotów jest wykorzystywanie zwrotu "prawie jak" w materiałach prasowych, czy w Internecie" - mówi Krzysztof Rut, dyrektor do spraw korporacyjnych Grupy Żywiec S.A.
 
Spoty telewizyjne zrealizowane na potrzeby kampanii "Prawie jak" bazują na emocjach i poczuciu humoru telewidzów. Porównania telefonu na korbkę z telefonem GSM, magnetofonu szpulowego ze sprzętem hifi, czy przestarzałego komputera do nowoczesnego peceta pokazują różnicę pomiędzy jakością, a jej namiastką.
 
Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja Just, za zakup i planowanie mediów - dom mediowy Zenithmedia.

Dołącz do dyskusji: Prawie... robi wielką różnicę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl