Prawie... robi wielką różnicę
17 stycznia ruszyła druga edycja kampanii reklamowej 'Prawie jak' promująca markę piwa Żywiec.
Dwa nowe spoty reklamowe miały swoja premierę w najlepszym czasie antenowym. Kampania emitowana będzie w stacjach - TVP, Polsat, Polsat Sport, TVN, TVN 24 ,TVN Turbo, Discovery, National Geographic.
"Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych efektów kampanii reklamowej "Prawie jak". Chcieliśmy ją odświeżyć w oczach odbiorców, stąd pojawienie się kolejnych, nowych spotów. Dobrym przykładem pozytywnego przyjęcia spotów jest wykorzystywanie zwrotu "prawie jak" w materiałach prasowych, czy w Internecie" - mówi Krzysztof Rut, dyrektor do spraw korporacyjnych Grupy Żywiec S.A.
Spoty telewizyjne zrealizowane na potrzeby kampanii "Prawie jak" bazują na emocjach i poczuciu humoru telewidzów. Porównania telefonu na korbkę z telefonem GSM, magnetofonu szpulowego ze sprzętem hifi, czy przestarzałego komputera do nowoczesnego peceta pokazują różnicę pomiędzy jakością, a jej namiastką.
Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja Just, za zakup i planowanie mediów - dom mediowy Zenithmedia.
Reklama telewizyjna
Dołącz do dyskusji: Prawie... robi wielką różnicę