Premio: loteria z tabletami wsparta kampanią
Ruszyła loteria sieci serwisów samochodowych Premio, w której do wygrania jest 108 tabletów Samsunga. Wspieraną przez działania reklamowe akcję prowadzi agencja Linea Recta Polska.
Aby wziąć udział w loterii Premio należy w okresie od 2 do 30 kwietnia br. dokonać jednorazowo zakupu za co najmniej 10 zł brutto i wrzucić prawidłowo wypełniony Kupon do urny znajdującej się w jednym ze 108 punktów serwisowych sieci. Do wygrania jest 108 tabletów Samsung Galaxy Tab 2.
Loterię wspierają działania reklamowe w postaci billboardów, insertów do prasy lokalnej, materiałów wsparcia w punktach sprzedaży i formatów internetowych.
Za kreację materiałów komunikujących loterię oraz obsługę prawno-organizacyjną wraz z wysyłką nagród odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Linea Recta Polska.
Dołącz do dyskusji: Premio: loteria z tabletami wsparta kampanią