Prêt-à-Porter PR wygrywa przetarg na obsługę fashion PR Zalando
W wyniku wygranego przetargu, agencja Prêt-à-Porter PR rozpoczyna pracę dla internetowej platformy modowej Zalando.
W ramach podjętej współpracy, agencja odpowiadać będzie za fashion PR, tj. współpracę i relacje z mediami modowymi i lifestylowymi. Wybrane wzory marek sprzedawanych na Zalando.pl będą dostępne dla mediów w showroomie Prêt-à-Porter PR przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie.
Jednocześnie, komunikacją korporacyjną Zalando nadal będzie zajmować się agencja Clue PR.
Agencja Prêt-à-Porter PR została wybrana w drodze przetargu. Nie ujawniono natomiast, na jaki okres podpisano umowę.
Zalando jest najpopularniejszym internetowym sklepem w Polsce, w sierpniu tego roku odwiedziło go przeszło 3,3 mln użytkowników. W pierwszym kwartale tego roku przychody Zalando osiągnęły 980,2 mln euro, co oznacza wzrost w skali roku o 23,1 proc.
Dołącz do dyskusji: Prêt-à-Porter PR wygrywa przetarg na obsługę fashion PR Zalando