Prezenterzy Radia ZET znów “biją się o słuchaczy”. Rusza druga edycja kampanii (wideo)
W sobotę 6 września br. rusza druga odsłona kampanii Radia ZET realizowanej pod hasłem „Bijemy się o słuchaczy”. Występują w niej prowadzący pasma “Dzień dobry bardzo” i “Uważam ZET”.
Kampania obejmie telewizyjne stacje ogólnopolskie (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) i tematyczne, prasę (dzienniki, tygodniki i miesięczniki), internet (Wirtualna Polska, Onet), a także sieć kin Multikino.
Poza emisją reklam w ramach akcji prezenterzy “Dzień dobry bardzo” i “Uważam ZET” będą rywalizować ze sobą w różnych konkurencjach. W pierwszym pojedynku drużyny zmierzą się na Stadionie Narodowym w Warszawie w waterpolo. Propozycje kolejnych konkurencji słuchacze mogą zgłaszać przez stronę radiozet.pl.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotował zespół Radia ZET, media zaplanował i zakupił Zenith Optimedia Group.
Pierwsza odsłona kampanii „Bijemy się o słuchaczy” realizowana była w maju i czerwcu ub.r. (więcej na ten temat).
Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia ZET w rynku od maja do lipca br. wyniósł 15,2 proc. (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: Prezenterzy Radia ZET znów “biją się o słuchaczy”. Rusza druga edycja kampanii (wideo)