SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prezerwatywy od Saint Laurent, w reklamie Anja Rubik

Dom mody Saint Laurent poinformował, że wprowadza do sprzedaży po swoją marką prezerwatywy. Kosztują ok.2 euro za opakowanie, a promowane są reklamami z udziałem polskiej modelki Anji Rubik.

Saint Laurent wcześniej już sprzedawał pod swoja marką – obok odzieży – różne akcesoria. Wśród nich m.in. rakiety tenisowe piłki, maty do jogi, mosiężne hantle itp. Teraz luksusowa francuska marka debiutuje w kategorii prezerwatyw.

Ich wprowadzenie zapowiedział na Instagramie dyrektor kreatywny firmy, Anthony Vaccarello. Prezerwatywy z logo Saint Laurent można kupić wyłącznie w paryskim sklepie koncepcyjnym marki – Rive Droite przy 213 Rue Saint-Honore  w stolicy Francji.

Prezerwatywy będą sprzedawane w sześciu różnych opakowaniach m.in. w czarno-biały wzór, w lamparty oraz w złote emblematy serca. Każdy projekt ostemplowany jest logo Saint Laurent. Kosztują ok. 2 euro.

Wprowadzenie prezerwatyw do oferty Saint Laurent wspiera kampania pod hasłem „The Love Affair”, którą nakręcił znany fotograf Juergen Teller .

Na zdjęciu udostępnionym przez Vaccarello, widzimy nagiego Davida Alexandra Flinna i zwróconą twarzą w jego stronę polską modelkę Anję Rubik.

Prezerwatywy w ofercie Saint Laurent nie są nowością w branży modowej – wcześniej podobne projekty realizowali inni znani projektanci, m.in.  Alexander Wang oraz Marc Jacobs.

Dołącz do dyskusji: Prezerwatywy od Saint Laurent, w reklamie Anja Rubik

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl