Prezerwatywy Unimil Skyn reklamowane testami i rekomendacjami
Tysiąc kobiet i mężczyzn testuje prezerwatywy marki Skyn firmy Unimil. Akcję realizuje agencja marketingu rekomendacji Streetcom.
W akcji biorą udział osoby w wieku 22-38 lat. Ich komentarze oraz opinie ich znajomych będą stanowiły materiał badawczy dla producenta.
Głównym celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Skyn - to jakby nie mieć nic na sobie” jest budowanie świadomości marki Skyn oraz podkreślenie unikalności i innowacyjności prezerwatyw produkowanych przez Unimil. Ambasadorzy, którzy otrzymali zestawy prezerwatyw do testowania, mają za zadanie rekomendować je wśród znajomych, a także dzielić się swoimi opiniami w mediach społecznościowych.
Kampania trwa 5 tygodni, obejmuje zasięgiem całą Polskę, a w jej efekcie kontakt z produktami Skyn ma mieć pół miliona konsumentów.
Dołącz do dyskusji: Prezerwatywy Unimil Skyn reklamowane testami i rekomendacjami