Prince Polo reklamuje dobre emocje (wideo)
W telewizji, kinach i na outdoorze rusza wizerunkowa kampaniareklamowa Prince Polo. Akcja przebiaga pod hasłem "Co dobre, to zPrince Polo".
Startująca właśnie kampania reklamowa Prince Polo pokazuje, jakwafelki tej marki zastępują młodym ludziom słowa w chwilachzwiązanych z pozytywnymi emocjami, takimi jak miłość, przyjaźń iwolność. Akcja ma na celu odświeżenie wizerunku tego brandu izwiększenie jego atrakcyjności w oczach młodych konsumentów
Działania reklamowe pod hasłem "Co dobre, to z Prince Polo" od20 kwietnia są prowadzone w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN,wybrane kanały sieci kablowych), kinach (Cinema City, Multikino,Helios), na nośnikach outdoorowych oraz w punktach sprzedaży.Kreację kampanii przygotowała Gruppa 66 Ogilvy, zakupem mediówzajął się dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencjaAlert Media Communications.
Dołącz do dyskusji: Prince Polo reklamuje dobre emocje (wideo)