Princessa bardziej kobieca - nowe logo i opakowania, Longa zamiast Maxi
W wyniku relaunchu wafelki Princessa (Nestlé Polska) mają zmienione logo i identyfikację wizualną, bardziej opartą na kolorze niebieskim i kobiecych sylwetkach. Zmienia się też nazwa większych opakowań: z Maxi na Longa.
Odświeżone opakowania i logo Princessy są oparte na kolorystyce niebieskiej. Ich główne elementy to kobiece sylwetki oraz apetyczne wizualizacje symbolizujące poszczególne wersje smakowe: kokosową, mleczną i orzechową. Nazwa większych opakowań wafelków została zmieniona z Maxi na Longa. Nowe opakowania zaprojektowała agencja Logic Design.
Relaunch Princessy ma na celu odróżnienie jej od konkurencji (w tym zwiększenie widoczności na półkach sklepowych) i poszerzenie grupy docelowej. - Chcemy dotrzeć do kobiet w wieku od 20 do 30 lat. To niezwykle inspirujące dziewczyny, które mają apetyt na życie i czerpią z niego pełnymi garściami. To również najliczniejsza i najczęściej sięgająca po słodycze grupa wiekowa - opisuje Joanna Piórko, product manager w dziale słodyczy Nestlé Polska.
Dołącz do dyskusji: Princessa bardziej kobieca - nowe logo i opakowania, Longa zamiast Maxi
Dlaczego "Princepolo" i Grzeski sie sprzedaja na wskros spoleczenstwa znaczy i pan i pani nabedzie?
Dlaczego Princessa ma byc tylko dla kobiet a nie dla wszystkich? Patrz wyzej
Czy kobiety poza przedzialem 20-30 nie sa "niezwykle inspirujace"?
Dlaczego wiecej sprzedaje sie wafelkow w czekoladzie deserowej a nie mlecznej?
Dlaczego ja juz nie kupie Princessy?