Pro Direct
Nowy gracz na rynku usług marketingowych.
W wyniku zakupu spółki Grupa Promotor Sp. z o.o. przez DD Publishing S.A. (spółkę matkę DD Media Sp. z o.o.) akcjonariusze DD Publishing wraz z Zarządem DD Media podjeli decyzję o połączeniu pionu dystrybucyjnego DD Media i Grupy Promotor Sp. z o.o. i utworzeniu Spółki o nazwie Pro Direct.
Grupa Promotor i DD Media działają z powodzeniem na rynku usług marketingu bezpośredniego od wielu lat. W obliczu zmian na tym rynku, aby lepiej wspólnie im sprostać, podjęto decyzję o zintegrowaniu działalności dystrybucyjnej w ramach jednej firmy. Szczególnym powodem tej decyzji jest ograniczony od 1 stycznia tego roku limit wagowy dla Zastrzeżonych Usług Pocztowych. Otwiera to nowy, bardzo obiecujący rynek, podlegający dotychczas ustawowemu monopolowi Poczty Polskiej. Połączenie potencjału obu firm ułatwi przejęcie części zleceń w zakresie przesyłek powyżej 50 g.
W skład Zarządu Pro Direct weszli reprezentujący DD Media Agnieszka Marks i Piotr Szekiełda (Prezes nowej Spółki) oraz Marcin Zejmowicz i Piotr Wielgosz, dotychczas kierujący Grupą Promotor.
Jak powiedział Piotr Szekiełda, Prezes Pro Direct „Łączą się przede wszystkim ludzie, ich kompetencje oraz koncepcje. Jestem przekonany, że wkrótce Pro Direct zajmie na rynku pozycję jednego z najważniejszych graczy. Dysponując nowoczesnymi narzędziami, elastycznością i otwartością na nowe rozwiązania zyskujemy przewagę nad firmami o podobnym typie usług. Mając na uwadze wymianę doświadczeń obu Spółek i szerszą ofertę usług wierzymy w poszerzenie portfolio klientów w bardzo krótkim czasie”.
W opinii Marcina Zejmowicza, Pro Direct dzięki integracji będzie jeszcze lepiej zaspokajała rosnące potrzeby obecnych klientów i skuteczniej konkurowała o nowych. Stanie się tak dzięki mocnej pozycji DD Media w największych ośrodkach oraz szerokiej, ogólnopolskiej strukturze terenowej Grupy Promotor. Widzi on również szanse szerszego niż dotychczas wykorzystania umiejętności i doświadczeń zespołów obu firm do zadań, które stoją przed Pro Direct.
25 własnych biur regionalnych Pro Direct nadzorujących pracę ponad 3000 kolporterów i kurierów, pozwoli pokryć swoim zasięgiem obszar całego kraju.
Oferta Pro Direct to przede wszystkim usługi pocztowe (kolportaż bezadresowy i adresowy, w tym „door drop”, prenumerata, sampling), Smart Couriers – innowacyjny serwis kurierski dedykowany sprzedaży telemarketingowej, dystrybucja dowolnych materiałów reklamowych przez kolporterów w miejscach publicznych, konfekcjonowanie, usługi logistyczno-transportowe, magazynowe oraz dystrybucja i aktualizacja katalogów teleadresowych.
Do 31 stycznia 2006 roku zakończy się proces formalnej integracji struktur obu firm.
Głównym inwestorem finansującym DD Publishing jest fundusz ARGUS Capital zarządzający środkami finansowymi międzynarodowych instytucji finansowych, m.in. Prudential Insurance Company of America oraz Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju. Współwłaścicielem firmy DD Publishing jest również Morten Lindholm Jorgenssen, Prezes DD Media. Pan Jorgenssen pozostanie odpowiedzialny za całokształt działalności spółek zależnych DD Publishing w Polsce - podano w komunikacie prasowym.
Marketing
Dołącz do dyskusji: Pro Direct