PRO Media House i Dagomed celują w nadwagę
Nowym klientem domu mediowego PRO Media House został Dagomed-Pharma Sp. z o.o., producent środka wspomagającego odchudzanie Fito Slim Forte
Zadaniem PRO Media House będzie zaplanowanie i zakup mediów na potrzeby najnowszej kampanii reklamowej Fito Slim Forte. Rozpocznie się ona w kwietniu, a jej celem będzie stworzenie dla Fito Slim Forte wizerunku bezpiecznego i skutecznego preparatu wspomagającego odchudzanie.
Wśród adresatek kampanii wyróżniono dwie grupy docelowe, które tworzą kobiety z nadwagą: w wieku 19-29 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, zamieszkujące w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców, oraz w wieku 40-50 lat z mniejszych miast (powyżej 50 tys.), również z wykształceniem co najmniej średnim.
"Ponieważ dokładnie wiemy dla kogo stworzyliśmy nasz produkt, wybraliśmy media PRO. Dzięki nim informacja o Fito Slim Forte dotrze dokładnie do tych osób, którym może on pomóc" - tłumaczy Agnieszka Zachaj-Zafirow, Specjalista ds. Marketingu z Dagomed-Pharma Sp. z o.o.
Dołącz do dyskusji: PRO Media House i Dagomed celują w nadwagę