ProCreation z Małgorzatą Celarek jako agencja marketingu zintegrowanego VanLeif
Agencja interaktywna ProCreation przeobraziła się w agencję full service VanLeif. Do kierownictwa firmy dołączyła Małgorzata Celarek, wcześniej związana m.in. z Edelman Polska.
VanLeif oferuje usługi z zakresu doradztwa strategicznego, kreacji, content marketingu, social media, public relations, eventów, e-commerce i trade marketingu. Agencja właśnie wygrała dwa przetargi: na nową strategię komunikacji i repozycjonowanie marki centrum handlowego MODO wraz ze stałą obsługą (w zakresie kreacji ATL/BTL, digitalu i social media) oraz na przygotowanie nowej kampanii marki kosmetyków ArtDeco.
W firmie pracuje 20 osób. Kierownictwo tworzą dotychczasowi właściciele ProCreation: Bartosz Michałowski (odpowiada za kreację, rozwój biznesu i innowacje) oraz Damian Szalewicz (odpowiada za technologie), a także nowa wspólniczka - Małgorzata Celarek, która zarządza obsługą klientów, komunikacją zintegrowaną i działaniami new business.
Małgorzata Celarek poprzednio przez 7 lat pracowała w agencji Edelman Polska, przez ostatnie cztery lata kierowała dwoma działami: marketingu konsumenckiego i digitalu. Ogółem z branżą marketingową jest związana od 14 lat. Realizowała projekty dla takich marek jak m.in. Coca-Cola, Heinz, Starbucks, Pedigree, Whiskas, HP, Aviva, Swarovski, Lidl, Jacobs, eBay, UPC, Rowenta, Tefal i Chiquita.
- Zmiana jest odpowiedzią na potrzeby rynku. Klienci już od dawna poszukują jednej wiodącej agencji-partnera, która pomoże im nawigować w coraz bardziej złożonym świecie zintegrowanego marketingu i nowoczesnych technologii - uzasadnia Bartosz Michałowski. - Nazwa VanLeif łączy nas z Leifem Erikssonem - wikingiem, który dopłynął do Ameryki 500 lat przed Kolumbem oraz z odważnymi holenderskimi podróżnikami i kupcami, którzy zdobyli Nowy Świat. My też jesteśmy takimi ciekawymi świata odkrywcami - ciągle szukamy innowacyjnych rozwiązań, dzięki którym klienci mogą zdobywać nowe rynki, wchodzić w nowe obszary marketingu, odważniej sięgać po najnowsze technologie - opisuje.
- Tworzymy koncepty, w których konsumenci są zachęcani do większego zaangażowania. Wierzymy w siłę dawania doświadczeń - np. poprzez oryginalne treści wizualne, funvertising czy najnowocześniejsze technologie związane z wirtualną rzeczywistością. Marketerzy mogą nie tylko sprzedawać, ale też dawać konsumentom sporo emocji - inspirować ich, edukować, dawać szansę na samorealizację, zauważenie. Paradoksalnie, jako wikingowie marketingu walczymy o to, by marketing był mniej barbarzyński, ale bardziej polegał na szczerej współpracy marki z konsumentem - podkreśla Małgorzata Celarek.
Dołącz do dyskusji: ProCreation z Małgorzatą Celarek jako agencja marketingu zintegrowanego VanLeif