Procter & Gamble reklamodawcą roku na Cannes Lions
Procter & Gamble na zakończenie 55. edycji MiędzynarodowegoFestiwalu Reklamy Cannes Lions odebrało wyróżnienie "ReklamodawcyRoku 2008".
Firma została wyróżniona za kreatywność i innowacyjność wdziałaniach marketingowych. W latach ubiegłych tytuł "ReklamodawcyRoku" przypadł takim markom jak: Honda (2007), Adidas (2006), Sony(2005) i BMW (2004).
Procter & Gamble jest jednym z największych reklamodawców naświecie, wydającym na ten cel około 8 mld dolarów rocznie (dane z2007 roku).
P&G bierze udział w Cannes Lions od 2003 roku. Jest pierwsząfirmą spoza branży reklamowej, która bierze udział w festiwalu. Wciągu sześciu lat P&G otrzymało w Cannes 39 nagród. W roku 2001statuetką srebrnego Lwa uhonorowano, powstałą przy współpracyagencji reklamowej Leo Burnett, polską reklamę proszku Vizir.
Dołącz do dyskusji: Procter & Gamble reklamodawcą roku na Cannes Lions