Producenci papryki chcą zatrudnić agencję PR
Zrzeszenie Producentów Papryki RP prowadzi przetarg na prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych z zakresu public relations - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet wynosi ok. 1 mln zł.
Przetarg związany jest z realizacją projektu "Moc polskich warzyw". Jego celem jest zwiększenie spożycia krajowych warzyw, oraz ich przetworów, w tym produktów ekologicznych, a także produktów wytwarzanych lokalnie, lub pochodzących z lokalnych surowców oraz edukacja konsumentów w zakresie zmiany postrzegania warzyw- pierwszoplanowej ich roli w diecie, oraz patriotyzm konsumencki.
W ramach projektu zaplanowano m.in. kampanię z udziałem blogerów, influencerów, liderów opinii „Jedz lokalnie, jedz sezonowo/pół talerza warzyw” oraz kampanię „less waste”. Zaplanowano też kampanię wizerunkowo-informacyjną w radiu i telewizji „Moc Polskich Warzyw- wspierajmy polskich rolników i producentów”.
Wybrana w zajmie się przygotowaniem i realizacją zaplanowanych działań oraz organizacją szkolenia dla przedstawicieli branży produkcji warzyw w Polsce, eventu dla konsumentów, konferencji prasowych i spotkań dla mediów, stworzeniem i obsługą serwisu internetowego „Moc Polskich Warzyw”. Będzie też prowadzić biuro prasowe oraz profile związane z akcją w social mediach.
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta do końca marca 2022 roku. Budżet zaplanowanych działań, wraz z wynagrodzeniem agencji wynosi 951,5 tys. zł netto (bez VAT).
Oferty można składać do 30 marca br.
Dołącz do dyskusji: Producenci papryki chcą zatrudnić agencję PR