Program lojalnościowy Mój Empik ma milion uczestników
W ciągu sto dni od uruchomienia własnego programu lojalnościowego przez sieć sklepów Empik zarejestrowało się w nim milion uczestników.
Program lojalnościowy Mój Empik został uruchomiony 19 sierpnia br., gdy firma zrezygnowała ze współpracy z Payback.
Jak podaje Empik, obecnie nawet 30 procent wartości sprzedaży przechodzi przez karty Mój Empik. Do programu w sto dni przystąpiło milion osób. - Cieszymy się, że w tak krótkim czasie Mój Empik zdobył zaufanie i stał się jednym z najpopularniejszych programów lojalnościowych w Polsce - mówi Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku.
Obsługę programu zapewniają firmy Laurens Coster oraz YetiData, która pomaga Empikowi w zrozumieniu preferencji kulturalnych każdego z klientów i stworzenia dla niego indywidualnych rekomendacji i ofert. - To właśnie stanowi o unikalności programu - podkreśla Ewa Szmidt-Belcarz - System obserwuje zachowania zakupowe, szacuje prawdopodobieństwo zakupu danej kategorii i dzięki temu możemy proponować klientom produkty zgodne z ich oczekiwaniami i zainteresowaniami. Im dłuższa historia transakcji danego uczestnika, tym rekomendacje dla niego będą lepiej dopasowane.
Program jest całkowicie bezpłatny. W salonach i na stronie internetowej są dostępne atrakcyjne oferty rabatowe dla wszystkich posiadaczy karty - zarówno tej plastikowej, jak i mobilnej. - Aplikację Mój Empik pobrało już 200 tysięcy osób i prawie 8 procent kupujących stacjonarnie korzysta z wirtualnej karty - mówi Szymon Bujalski, dyrektor empik.com.
Do tej pory największą popularnością wśród promocji rabatowych, cieszyły się zarówno nowości takie jak „Małe życie”, „Zanim się pojawiłeś” czy „Planeta bazgrołów”, jak i bestsellery.
Monika Marianowicz, rzecznik prasowa Empiku zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że firma planuje rozwój programu i nowe akcje dla uczestników - klienci mają dostęp w stałym trybie do różnych promocji - 30-35 proc. rabatu (a nawet więcej) na wybrane tytuły. Najbliższą będzie dodatkowa zniżka na wszystkie produkty w poświątecznej wyprzedaży.
- Celem programu jest jak najlepsze dopasowanie oferty specjalnej do zainteresowań klienta i to właśnie w kierunku jak najlepszej personalizacji oferty i wydarzeń kulturalnych będzie zmierzać program - zapowiada Monika Marianowicz.
Dołącz do dyskusji: Program lojalnościowy Mój Empik ma milion uczestników