Program Marka Starybrata obniża oglądalność TVP2
Nowy talk-show „Po zmierzchu”, prowadzony przez Marka Starybrata, ogląda średnio 328 tys. widzów. Przed rokiem TVP 2 śledziło w tym paśmie 688 tys. osób.
Program „Po zmierzchu”, emitowany w czwartki o 23.20, ma średnio 5,66 proc. udziału w grupie 4+ oraz 4,5 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. W analogicznym okresie rok temu TVP 2 miała w tym paśmie odpowiednio 11,36 proc. i 10,87 proc. udziału w rynku (grupa 4+ i 16-49).
Data | AMR | SHR % | SHR (16-49) |
31-03-2011 | 304767 | 5,44% | 3,53% |
07-04-2011 | 369848 | 6,12% | 5,57% |
14-04-2011 | 306781 | 5,38% | 4,26% |
średnio | 327572 | 5,66% | 4,50% |
przed rokiem | 688135 | 11,36% | 10,87% |
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measuremen dla portalu Wirtualnemedia.pl Dwójkę podczas emisji talk-show “Dwójkę” wyprzedzają główni rywale – TVP1, TVN oraz Polsat. Liderem z 1,1 mln widzów jest Jedynka.
Kanał | AMR | SHR % | SHR (16-49) |
TVP1 | 1093295 | 18,89% | 18,60% |
TVN | 815209 | 14,09% | 14,65% |
POLSAT | 804772 | 13,91% | 13,98% |
TVP2 | 327572 | 5,66% | 4,50% |
Program oglądają przede wszystkim kobiety, osoby powyżej 45. roku życia, widzowie legitymujący się wykształceniem średnim i wyższym.
Profil | TVP 2 | ADH % | AFF |
Płeć | Mężczyźni | 29,82% | 62 |
Kobiety | 70,18% | 135 | |
Wiek | 4-9 | 0,00% | 0 |
10-15 | 0,77% | 11 | |
16 - 19 | 2,57% | 46 | |
20 - 24 | 1,01% | 13 | |
25 - 29 | 5,59% | 63 | |
30 - 34 | 10,84% | 131 | |
35 - 39 | 5,20% | 71 | |
40 - 44 | 5,88% | 92 | |
45 - 49 | 8,69% | 126 | |
50 - 54 | 15,15% | 188 | |
55 - 59 | 9,26% | 119 | |
60+ | 35,05% | 174 | |
Wlk. miasta | Wieś | 34,30% | 88 |
< 50 tys. | 23,50% | 98 | |
50-100 tys. | 9,20% | 107 | |
100-200 tys. | 9,39% | 116 | |
> 200 tys. | 23,60% | 117 | |
Zawód | Top management | 6,93% | 80 |
Pracownicy średniego szczebla | 22,59% | 150 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 14,25% | 71 | |
Emeryci | 43,14% | 168 | |
Inni | 13,09% | 43 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 34,45% | 76 |
Średnie | 41,58% | 141 | |
Wyższe | 23,20% | 185 | |
Inne | 0,77% | 6 |
W magazynie Starybrat gości znanych ludzi, celebrytów z którymi rozmawia na różne, aktualne tematy. Program realizowany jest na żywo.
Dołącz do dyskusji: Program Marka Starybrata obniża oglądalność TVP2