'Projekt plaża' daleko za konkurencją
Wakacyjny magazyn TVN-u "Projekt plaża" cieszy się mniejsząoglądalnością niż nadawane w tym czasie propozycje konkurencyjnychkanałów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl. Podobnie słabo radzi sobie nocne wydanieprogramu.
Dotychczas TVN pokazał cztery odcinki"Projektu plaża", który emitowany jest w soboty iniedziele ok. 11.00. Obejrzało je średnio 430 tys. widzów przyudziale w rynku w grupie 4+ wynoszącym 6,98 proc., a grupie w 16-49- 7,93 proc. Dane telemetryczne pokazują też, iż lepsze wynikiosiągały niedzielne wydania magazynu, które oglądało 620 tys. osóbniż odcinki sobotnie, przyciągające przed ekrany 250 tys.oglądających.
W czasie nadawania "Projektu plaża" konkurencyjne wobec TVN-ustacje radzą sobie znacznie lepiej, bowiem TVP 1ma wtedy 24,53 proc. udziału (pokazuje "Alternatywy 4" i filmyfabularne), TVP 2 - 14,31 proc. ("Kocham CięPolsko" i "Opowieść o Indiach"), zaś Polsat -11,22 proc. ("Się kreci" i "Dinotopia")
Słabe wyniki oglądalności osiąga też "Projekt plaża nocą"nadawany w czwartki o 23.05. Dwa do tej pory pokazane wydania tegomagazynu przyciągnęły przed telewizory średnio 640 tys. widzów, codało TVN-owi 8,91 proc. udziału w 4+ i 8,70 proc. w 16-49.
Również w czasie emisji "Projektu plaża nocą" TVN przegrywa zkonkurencją. Liderem pasma jest wtedy Polsat z udziałem wynoszącym15,90 proc., który nadawał w tym paśmie "Gotowe na wszystko orazfilm fabularny, a dalej plasują się: TVP 2 (14,53 proc.;"Panorama", "Sport", "Pitbull", "Raport specjalny") i TVP 1 (11,54proc.; "Zagubieni").
"Projekt plaża" to program relacjonujący wakacyjne eventyorganizowane przez TVN w nadmorskich miejscowościach. Magazynprowadzą: Dorota Gardias oraz Irek Bieleninik.
Oglądalność "Projektu plaża" odcinek poodcinku
Projekt plaża | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
11-07-2009 | 225 462 | 4,98% | 7,22% |
18-07-2009 | 272 181 | 6,44% | 5,60% |
średnia z sobót | 248 822 | 5,68% | 6,44% |
12-07-2009 | 559 175 | 8,05% | 10,46% |
19-07-2009 | 672 372 | 7,43% | 7,35% |
średnia z niedziel | 615 530 | 7,70% | 8,79% |
średnia z całości | 430 101 | 6,98% | 7,93% |
Widownia konkurencyjnych stacji w czasieemisji magazynu
Wszyscy 4+ | ||
Stacja | AMR | SHR % |
TVP 1 | 1 506298 | 24,53% |
TVP 2 | 878 600 | 14,31% |
Polsat | 688 896 | 11,22% |
TVN - Projektplaża | 430 101 | 6,98% |
Profil widowni "Projektuplaża"
ADH% | ||
Płeć | Mężczyźni | 46,42% |
Kobiety | 53,58% | |
Wiek | 4- 9 | 2,84% |
10-15 | 5,97% | |
16 - 19 | 1,70% | |
20 - 24 | 7,67% | |
25 - 29 | 9,98% | |
30 - 34 | 6,26% | |
35 - 39 | 10,60% | |
40 - 44 | 6,06% | |
45 - 49 | 9,88% | |
50 - 54 | 8,27% | |
55 - 59 | 12,37% | |
60+ | 18,40% | |
Zawód | Top management | 8,85% |
Pracownicyszczebla średniego | 13,09% | |
Pracownicy fizyczni irolnicy | 29,95% | |
Emeryci | 30,02% | |
Inne | 18,10% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 53,08% |
Średnie | 31,68% | |
Wyższe | 6,42% | |
Inne | 8,81% |
Oglądalność "Projektu plaża nocą" odcinek poodcinku
Projekt plaża nocą | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
09-07-2009 | 641 559 | 8,85% | 7,10% |
16-07-2009 | 633 289 | 8,98% | 10,30% |
średnia | 637 387 | 8,91% | 8,70% |
Wszyscy 4+ | ||
Stacja | AMR | SHR % |
Polsat | 1 134 790 | 15,90% |
TVP 2 | 1 037 366 | 14,53% |
TVP 1 | 823 976 | 11,54% |
TVN - Projektplaża nocą | 637 387 | 8,91% |
Dołącz do dyskusji: 'Projekt plaża' daleko za konkurencją