SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Projekt telemarketingowy X-Partne

ContactPoint prowadzi projekt telemarketingowy dla X-Partne

W maju 2004 rozpoczął się projekt telemarketingowy B2B prowadzony przez ContactPoint dla firmy X-Partner - Autoryzowanego Koncesjonera XEROX na terenie województwa wielkopolskiego.

Projekt jest elementem skierowanej do firm promocji rozwiązań biurowych Xeroxa, związanej z niedawną zmianą strategii produktowo-cenowej firmy. Zakłada ona wejście na rynek mniejszych rozwiązań biurowych i poszerzenie asortymentu, który obecnie obejmuje ogromną gamę produktów poczynając od drukarek biurowych do bardzo dużych rozwiązań drukarskich.

Celem projektu telemarketingowego jest wsparcie procesu sprzedaży, tj. weryfikacja i rozbudowa bazy danych, podnoszenie świadomości rynku dotyczącej szerokości asortymentu XEROXA, segmentacja potencjalnych nabywców oraz umawianie przedstawicieli firm na odbywające się w showroom firmy X-Partner prezentacje handlowe rozwiązań, takich jak: drukarki, kopiarki i urządzenia wielofunkcyjne. Każda firma obecna na prezentacji weźmie udział w losowaniu kolorowej drukarki laserowej Phaser 6100BD.

Projekt rozpoczyna akcja testowa, której celem jest weryfikacja założeń i skuteczności. Całość realizacji przewidziano na 2-3 miesiące.

Dołącz do dyskusji: Projekt telemarketingowy X-Partne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl