Projektauci reklamują Volvo XC60 (wideo)
Pod hasłem "Instynktownie najbezpieczniejsze" prowadzona jestkampania reklamowa Volvo XC60. W ramach akcji uruchomiono stronęinternetową z zabawnymi filmikami o Projektautach - fikcyjnychnaukowcach z tej firmy.
W ramach kampanii reklamowej samochodu Volvo XC60 pod adresemwww.projektXC60.pludostępniono serwis poświęcony sześciu Projektautom pracującymrzekomo w tej firmie. Zabawne filmiki przedstawiają talenty i cechyosobowości fikcyjnych naukowców odpowiedzialnych za poszczególneelementy i rozwiązania w modelu XC60, który "na poważnie"prezentują materiały video zamieszczone na stronie www.VolvoXC60.tv. - Wyszliśmynaprzeciw oczekiwaniom naszych odbiorców, którzy doceniająnowoczesne i interaktywne narzędzia komunikacji - uzasadnia MariuszNycz, communication manager w Volvo Auto Polska.
Oprócz internetu kampania reklamowa pod hasłem "Instynktownienajbezpieczniejsze" prowadzona jest w prasie, outdoorze i salonydealerskich firmy.
Strategię działań zaplanowanych do końca lutego i kreację ATLprzygotowała agencja U-Boot, marketing bezpośredni nadzorujeagencja Marketing House, działaniami w internecie zajmuje sięagencja K2 Internet, natomiast za planowanie i zakup mediówodpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Projektauci reklamują Volvo XC60 (wideo)