„Promocja do następnej klasy” - Kochanowski i Kolumb w kampanii podręcznikowej Merlin.pl (wideo)
Wystartowała kampania podręcznikowa „Promocja do następnej klasy”, prowadzona przez sklep internetowy Merlin.pl. W jej ramach emitowane są spoty radiowe z postaciami Krzysztofa Kolumba i Jana Kochanowskiego. Akcję przygotowała agencja GPD.
W czerwcu przed końcem roku szkolnego uruchomiona została strona internetowa, na której wyprawkę szkolną oraz podręczniki skompletować można przy pomocy intuicyjnej wyszukiwarki. W roku ubiegłym co siódme zamówienie na Merlin.pl było realizowane w czerwcu oraz lipcu. Druga odsłona kampanii rozpocznie się na początku sierpnia.
Jednym z haseł kampanii jest slogan „Podręczniki w trzy kliki”, które podkreśla szybkość oraz wygodę dokonywania szkolnych zakupów online (m.in. kredki, zeszyty, piórniki, farbki i akcesoria papiernicze) z opcją bezpłatnej dostawy. Dla kupujących podręczniki przygotowano rabaty na wyprawkę szkolną, które będą obowiązywać w ramach transakcji łączonej.
- Zachęcamy do tego, by nie odkładać szkolnych zakupów na ostatnie dni wakacji, ale poczynić je już teraz, bez wychodzenia z domu i żmudnego poszukiwania książek w tradycyjnych księgarniach - mówi Marcin Zduńczyk, dyrektor sprzedaży i marketingu w Merlin.pl.
Spoty emitowane są przez największe stacje radiowe. Wizualną koncepcję kampanii oparto na formatce szkolnego świadectwa z „promocją do następnej klasy” oraz spisem dodatkowych przedmiotów, które mogą znaleźć się w uczniowskim plecaku.
Kampania objęła zasięgiem radio (RMF FM, Radio Zet, Eska), internet oraz outdoor (sieć sklepów Małpka Express). Za powstanie koncepcji kreatywnej i jej realizację odpowiada agencja GPD.
Dołącz do dyskusji: „Promocja do następnej klasy” - Kochanowski i Kolumb w kampanii podręcznikowej Merlin.pl (wideo)