Promocja „Miliony piw są w Tatrach” wsparta reklamami (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa wspierająca promocję piwa Tatra (produkowanego przez Grupę Żywiec) pod hasłem „Miliony piw są w Tatrach”. Kampanię przygotowały firmy Heart & Brain, Tango Production, MH Art, Just, Global, MediaVest i Roots PR.
Reklamy podkreślają, że w ramach promocji „Miliony piw są w Tatrach” po zakupie piwa Tatra można znaleźć pod kapslem napis oznaczający, że kolejne można otrzymać za darmo. Akcja jest prowadzona od początku kwietnia, a w puli nagród jest 8,5 mln puszek (więcej na ten temat).
Spot telewizyjny rozgrywa się w górach, a oprócz puszek i butelek Tatry jest w nim pokazywany bohater znany z poprzednich reklam tego piwa. Ponadto pojawia się informacja o sponsorowaniu przez markę Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały główne i wybrane stacje tematyczne), internecie, prasie (magazyny handlowe) oraz w sklepach. Potrwa do końca września br.
Kreacją spotu zajęła się agencja Heart & Brain, a produkcją - dom produkcyjny Tango Production. Za reklamy i działania BTL-owe odpowiadają agencje MH Art, Just oraz Global. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, aktywności public relations realizuje agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: Promocja „Miliony piw są w Tatrach” wsparta reklamami (wideo)