Promocja promu za morzem
8 września ruszyła przygotowana jesienna kampania Unity Line na rynku szwedzkim.
Prowadzona będzie w prasie i internecie do końca października.
Celem kampanii jest podtrzymanie obecności marki Unity Line po drugiej stronie Bałtyku, szczególnie w pobliskim regionie Skanii. Przedmiotem działań reklamowych są oferty pakietowe i oferta konferencyjna. Typowo rozrywkowe rejsy weekendowe oraz wyjazdy pakietowe z hotelem, grą w golfa lub pobytem w ośrodku SPA kierowane są do szerokiego grona odbiorców, potencjalnych szwedzkich turystów. Promują je ogłoszenia typu „all in one”, które ukazują się w prasie codziennej na terenie Skanii i regionu Halland. Są niewielkie, ale zawsze na pierwszych stronach najbardziej poczytnych dzienników. Oprócz tego w internetowych portalach tematycznych (golfowym golf.se, turystycznym travelstart.se i kobiecym iform.se) ukazują się analogiczne bannery reklamowe.
Z kolei oferta konferencyjna adresowana jest do firm i instytucji. Ogłoszenia promują spotkania biznesowe na promie - szkolenia, konferencje, różnego rodzaju kursy, wyjazdy integracyjne. Kampania prowadzona będzie w prasie branżowej i portalu internetowym konferensvarlden.se od połowy września do końca października.
Kampanię przygotowała agencja reklamowa Oskar Wegner.
Dołącz do dyskusji: Promocja promu za morzem