Promocja świąteczna Coca-Cola
Agencja reklamowa Adcon wygrała przetarg na opracowanie rozwiązań kreacyjnych świątecznej promocji konsumenckiej napojów firmy Coca-Cola. W ramach kreacji agencja przygotowała etykiety promocyjne dla napojów Coca-Cola, Coca-Cola Light, Fanta Pomarańczowa, Fanta Cytrynowa i Sprite oraz kilkanaście materiałów POS do wszystkich kanałów dystrybucji, w tym również plakaty do szkół i ogłoszenia prasowe.
W tym roku, uczestnicy promocji zbierają nakrętki z promocyjnych opakowań Coca-Coli, Coca-Coli Light, Fanty Pomarańczowej, Fanty Cytrynowej i Sprite`a lub symbole nakrętek z promocyjnych kubków 0,5L w restauracjach McDonald`s i zamieniają je na misie polarne, grające świąteczne melodie. Tym razem, Coca-Cola oferuje aż 1 100 000 misiów z pozytywką, w czterech różnych wzorach i dodatkowo 150 000 unikalnych pudełek z czekoladkami "Tiki Taki" z firmy Wawel.
Kampania, prowadzona pod hasłem - "Poczuj Magię Świat", rozpoczyna się 3 listopada i potrwa do Świąt Bożego Narodzenia. Nagrody można odbierać w weekendy, od 7 listopada do wyczerpania zapasów, najpóźniej do 18 stycznia. 2004 r.
Dołącz do dyskusji: Promocja świąteczna Coca-Cola