Promocyjne ratingi w letniej ofercie TVP
Biuro Reklamy TVP przygotowało promocyjną ofertę handlową na miesiące letnie
Reklamodawcy, którzy szybko złożą zamówienie, mogą otrzymać nawet do 15 proc. dodatkowych ratingów - informuje Media & Marketing.
Reklamodawcom, którzy złożą zamówienie na emisję reklam w okresie letnim do 17 czerwca br., BRTVP gwarantuje możliwość modyfikacji przygotowanego przez siebie mediaplanu (niezależnie od wykorzystywanej przez reklamodawców pakietowej formy sprzedaży) oraz dostarczenie 110 proc. sumy zamówionych GRP, natomiast 115 proc. zamówionych ratingów dziesięciu reklamodawcom, którzy w czasie obowiązywania oferty letniej wydadzą największe budżety w stacjach TVP. Marketerom, którzy do 17 czerwca zamówią czas reklamowy w TVP wyłącznie na okres 1-31 lipca br., przysługiwać będzie prawo modyfikacji mediaplanu przygotowanego przez BR TVP.
BR TVP stara się również zachęcić dodatkowym 10-pioc. opustem nowych reklamodawców, tzn. takich, którzy nie byli obecni w TVP od co najmniej 9 miesięcy. Jak powiedział Kazimierz Piekarz, wicedyrektor BR TVP ds. marketingu, letnia oferta BR TVP ma przyspieszyć składanie zamówień i pomóc zrealizować założony na lato cel sprzedażowy. Piekarz nie zdradził, jaki jest cel, jeśli chodzi o wartość sprzedażową czasu reklamowego TVP w tym roku na miesiące letnie.
- W zeszłym roku ważnym eventem były igrzyska olimpijskie, w tym roku takiego mocnego wydarzenia nie mamy i chcemy ten fakt zrównoważyć - mówi Piekarz.
Dołącz do dyskusji: Promocyjne ratingi w letniej ofercie TVP