Prosto z Wyborową kolekcją w klimacie lat 90. W reklamie Wojtek Sokół
Producent wódki Wyborowa powraca z kolejną odsłoną kampanii "Włącz Tryb Spotkań" i przedstawia specjalną kolekcję stworzoną we współpracy z marką Prosto. Ambasador marki, Wojtek Sokół przywołuje w niej klimat lat 90.
W nowej odsłonie kampanii "Włącz Tryb Spotkań" marka Wyborowa wraz ze swoim ambasadorem Wojtkiem Sokołem przywołuje klimat lat 90.
Marka Wyborowa i Prosto we wspólnej kampanii łączą przekonania na temat lat 90. z żywymi wspomnieniami o tej epoce, inspirując do odkurzenia trzepaka na blokowisku z wielkiej płyty i włączenia Trybu Spotkań.
Główną osią kampanii jest współpraca z marką Prosto. Czerpiąc garściami inspiracje z lat 90., dawnego designu butelek Wyborowej z jej charakterystycznymi granatowymi paskami i vintage reklam wódki Wyborowej marka Prosto zaprojektowała kolekcję ubrań. Z myślą o zgranej ekipie znajomych Prosto stworzyło koszulki, nerki, bluzy oraz dresy.
"Włącz Tryb Spotkań" w klimacie lat 90.
W ramach współpracy brandów powstały również kolekcjonerskie butelki. W sklepach pojawią się 4 limitowane warianty kolorystyczne nawiązujące do ubrań zaprojektowane przez Prosto.
Dla jak najwierniejszego oddania ducha epoki i klimatu vintage w materiałach wizualnych kampanii wykorzystano zdjęcia robione m.in. aparatami z lat 90.
Marka Wyborowa zaplanowała wsparcie w social mediach, aktywację konsumencką, współpracę z influencerami oraz działania PR. Za koncepcję i egzekucję kampanii odpowiada VMLY&R Polska. Obsługą PR kampanii zajmuje się Agencja Cape Morris
Dołącz do dyskusji: Prosto z Wyborową kolekcją w klimacie lat 90. W reklamie Wojtek Sokół
srsly??