Michel Moran w kampanii przypraw Prymat
Marka Prymat rozszerza współpracę z kucharzem Michelem Moran o udział w najnowszej kampanii reklamowej.
Michel Moran jest od dwóch sezonów, ponownie po kilkuletniej przerwie, prowadzącym program „Doradca Smaku”, którego głównym sponsorem jest marka Prymat. Naturalnym rozszerzeniem współpracy ze znanym profesjonalistą i cenionym ekspertem sztuki kulinarnej, są aktywności reklamowe, których efektem jest m.in. stworzenie serii billboardów sponsorskich i materiałów digitalowych.
Sponsoring telewizyjny z wykorzystaniem nowych kreacji emitowany jest od 15 kwietnia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Bilboardy sponsorskie promują topowe przyprawy marki Prymat – pieprz czarny mielony, paprykę słodką oraz majeranek.
Za produkcję billboardów sponsorskich odpowiada dom produkcyjny Visual Work Rebel Media, a za planowanie i zakup kampanii - agencja mediowa Rebel Media.
Dołącz do dyskusji: Michel Moran w kampanii przypraw Prymat
Pytanie - po co zmieniać, jak działa? Prymat jest liderem rynku, dzięki działaniach opartych na content marketingu (m.in. Doradcy Smaku) i współpracy z największymi kucharzami w Polsce. Doradca Smaku jest oglądany przez miliony, strona Doradcasmaku.pl, też jest jednym z największych stron kulinarnych w naszym kraju. Działania może nie są rewolucyjne, ale na pewno skuteczne.
Hahahaha "mediowiec" a ja jestem "król FMCG" ;)