Prymat z Optimum Media OMD
Prymat rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową dla swoich dwóch głównych marek: Kucharek i Prymat.
Zwycięzcą przetargu została firma Optimum Media OMD.
„Poziom wszystkich przygotowanych ofert przetargowych był bardzo wysoki. Interpretacja analiz i sposób dochodzenia do wniosków stał na bardzo wysokim poziomie. Decyzja co do wyboru zwycięzcy przetargu była trudna i wymagała od nas wnikliwego przeanalizowania wszystkich prezentowanych materiałów. Zdecydowaliśmy się na współpracę z OMD ze względu na najbardziej precyzyjną i celną propozycję strategii mediowej dla obu naszych marek” – powiedział Jarosław Baczyński, dyrektor marketingu Prymat Sp. z o. o.
Prymat Sp. z o. o. z Jastrzębia Zdroju istnieje od 1983 roku. Początkowo niewielka firma rodzinna zajmująca się produkcją przypraw i koncentratów spożywczych, dziś należy do potentatów na rynku przypraw uniwersalnych, jednorodnych i specjalistycznych mieszanek przyprawowych.
Dołącz do dyskusji: Prymat z Optimum Media OMD