„Przegląd Sportowy” odświeża serwis i stawia na social media
„Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska) powierzył obsługę swoich kont w mediach społecznościowych trzem osobom wybranym w rekrutacji przeprowadzonej na Twitterze. Odświeżono też serwis internetowy dziennika
O funkcję social media ninja w „Przeglądu Sportowego” ubiegało się ponad 300 kandydatów. Szukano osób, które biegle poruszają się w mediach społecznosciowych. Wybór padł na trzech blogerów - Martę Kuźnicką (szpilkinaofsajdzie.blogspot.com), Yeshivagrl (blogi.polskatimes.pl/yeshivagrl) oraz Piotra Tymińskiego (fanpage „Łysy z UEFA”).
Blogerzy dołączyli do zespołu „Przeglądu Sportowego”, a ich zadaniem jest nie tylko obsługiwanie kont w mediach społecznościowych (związanym z „PS”, „Tygodnikiem Przeglądu Sportowego” oraz miesięcznikiem „Mecz”). Redaktor naczelny Michał Pol postawił przed nimi zadanie nakłaniania dziennikarzy do aktywnego działania w social mediach. Dodatkowo Marta Kuźnicka ma przygotowywać materiały wideo oraz obsługiwać akcje specjalne na Facebooku.
Dziennikarze „Przeglądu Sportowego” przygotowują się do intensyfikacji swoich działań w social media. Na Twitterze utworzono listę „Nasi dziennikarze”, na której zebrano pracowników redakcji „PS” aktywnych na tym portalu. Jest ona prezentowana w osobnym boksie na stronie głównej serwisu.
Przed dwoma tygodniami serwis przegladsportowy.pl zmienił wygląd i został udostępniony w wersji mobilnej. Portal działa w nowym systemie CMS, który pozwala na łatwiejsze i szybsze publikowanie wiadomości. Redakcja sama zarządza treściami na stronach serwisu, podczas gdy wcześniej niezbędna była pomoc działu IT.
Z danych ZKDP wynika, że w listopadzie 2013 roku sprzedaż ogółem „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer) wyniosła 35 683 egz. (zobacz pełne dane). Natomiast serwis internetowy dziennika w październiku ub.r. zanotował 519 tys. użytkowników i 10,4 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: „Przegląd Sportowy” odświeża serwis i stawia na social media