“Przegląd” z nową szatą graficzną (foto)
Tygodnik “Przegląd” (Towarzystwo Wydawnicze i Literackie) od najnowszego wydania, które ukazało się w poniedziałek 31 października br., ma nową szatę graficzną.
Jak podkreślono w komunikacie, nowy layout charakteryzuje się przejrzystością oraz nowoczesnymi grafikami.
- Zmieniamy się. Późno, co prawda, bo przez lata trzymaliśmy się tradycyjnej formy, ale celowo i świadomie zmieniliśmy opakowanie. I od razu na taki model, który spodobał się młodszej generacji naszych Czytelników - mówi Jerzy Domański, redaktor naczelny “Przeglądu”.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Przeglądu” w sierpniu br. wyniosła 23 672 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Przegląd” z nową szatą graficzną (foto)