Przejście przez ścianę i breakdance baletnicy reklamują Mitsubishi Outlander PHEV (wideo)
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa promująca samochody Mitsubishi Outlander i Outlander PHEV. Akcja - przygotowana przez firmy Schulz Brand Friendly, Imagine i Starcom - obejmuje telewizję, internet i radio.
Spot telewizyjny ma wzmocnić prestiż obu modeli i budować wizerunek koncernu Mitsubishi Motors jako eksperta od najnowocześniejszych technologii. Pokazując nowe Mitsubishi Outlander PHEV - pierwszą ładowaną zewnętrznie elektryczną hybrydę z napędem 4x4 - producent chce też przekonać o wyjątkowości swoich samochodów.
W spocie telewizyjnym podkreślono ofertę zakupu leasingowego Santander Consumer Multirent. Z kolei reklamy w internecie i radiu eksponują informację o korzystnej cenie zakupu Outlandera z silnikiem benzynowym.
Adaptacją spotu telewizyjnego oraz produkcją i kreacją spotu radiowego zajęła się agencja Schulz Brand Friendly, a reklamy internetowe przygotowała agencja Imagine. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Przejście przez ścianę i breakdance baletnicy reklamują Mitsubishi Outlander PHEV (wideo)