Trwa przetarg na kampanię "Kolejowe ABC II"
Urząd Transportu Kolejowego rozpisał przetarg na kampanię informacyjno-edukacyjną w ramach projektu "Kolejowe ABC II".
Kampania "Kolejowe ABC II” to drugi etap ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej „Kampania Kolejowe ABC” z zakresu bezpieczeństwa kolejowego skierowanej do dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz ich rodziców, nauczycieli i wychowawców. Jej celem jest propagowanie zasad bezpieczeństwa oraz wartości i wzorców związanych z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego, a także podczas poruszania się na obszarach stacji, przystanków i przejazdów kolejowych.
Kampania "Kolejowe ABC II”
Wybrana do realizacji kampanii agencja będzie miała za zadanie przygotowanie platformy kreatywnej oraz spotów: w telewizji, kinie, radiu, na terenach kolejowych i w pobliżu dworców kolejowych, na platformach. Ponadto zwycięzca przetargu zajmie się przygotowaniem strategii i plany realizacji kampanii w internecie, w tym na platformach VOD, w serwisie YouTube, Google i w mediach społecznościowych.
W postępowaniu ocenie będą podlegać następujące elementy: Cena - waga 40 proc., platforma kreatywna - waga 20 proc.; parametry kampanii telewizyjnej - waga 20 proc. oraz parametry kampanii VOD - waga 20 proc.
Termin składania ofert przez zainteresowane agencje mija 2 sierpnia (poniedziałek) o godz. 10:30.
Dołącz do dyskusji: Trwa przetarg na kampanię "Kolejowe ABC II"