Przetarg na serwis WWW i Intranet dla Tchibo rozstrzygnięty
WebService wygrał przetarg na obsługę budżetu na działania interaktywne dla marki Tchibo oraz na wykonanie portalu korporacyjnego
WebService wygrał przetarg na obsługę budżetu na działania interaktywne dla marki Tchibo oraz na wykonanie portalu korporacyjnego. Do przetargu zaproszone zostały czołowe agencje interaktywne.
Ewolucja identyfikacji wizualnej, nowe logo Tchibo, a także możliwość samodzielnego zarządzania serwisem WWW - to wszystko uwzględniać będzie nowy projekt, realizowany przez WebService. Aby sprostać rosnącym wciąż wymaganiom rynku, serwis ma odpowiadać najnowszym trendom w dziedzinie kreacji stron internetowych, zapewnić łatwą nawigację, dynamikę i intuicyjność. W "Świat Tchibo" wprowadzą użytkowników m.in. "Encyklopedia kawy", "Tchibo Coffee Bar", "Interaktywna Kawiarenka".
Portal korporacyjny Tchibo Warszawa ma pełnić funkcje informacyjne, promocyjne oraz edukacyjne. Wdrożenie Intranetu zapewni pracownikom Tchibo łatwy i szybki dostęp do wewnętrznych zasobów informacji, usprawni komunikację w firmie, ułatwi budowanie wizerunku firmy wśród pracowników i będzie stanowiło pierwszy krok w kierunku stworzenia organizacji samouczącej się.
Odpowiadając na potrzebę usprawnienia zarządzania treścią, zarówno nowy serwis WWW, jak i Intranet, zostaną oparte o system CMS RedDot. - Duże doświadczenie w realizacji zaawansowanych wdrożeń opartych na RedDot Enterprise Content Management, potwierdza certyfikat RedDot Implementation Partner Certificate, który otrzymaliśmy jako pierwsza firma na polskim rynku - mówi Łukasz Szymula, członek zarządu WebService - "Będzie to nasze kolejne wdrożenie platformy RedDot, co stawia nas w czołówce agencji pod względem wdrożeń systemów CMS".
Agencja WebService współpracuje z Tchibo Warszawa od ponad 3 lat. Dotychczasowa współpraca obejmowała m.in. stworzenie strony korporacyjnej oraz Intranetowej dla Tchibo Warszawa, a także bieżącą aktualizacją serwisu. Stworzony przez WebService w 1999 roku serwis www.tchibo.pl , został nagrodzony dwiema Złotymi Witrynami, przyznanymi przez jury i Internautów na WebSite Festival w 2001 roku. Rozwiązania kreatywne zaproponowane przez WebService dla Tchibo Warszawa zostały dotychczas zaadaptowane m.in. w Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech.
Nowy serwis WWW oraz platforma intranetowa, zarządzane już samodzielnie przez dział Public Relations Tchibo Warszawa, zostaną wdrożone we wrześniu 2003 r.
Dołącz do dyskusji: Przetarg na serwis WWW i Intranet dla Tchibo rozstrzygnięty