Przycisk „Wyłącz” zbliża pary w reklamie Durex
Więcej uwagi poświęconej partnerowi zamiast spędzania długich godzin w towarzystwie smartfona podłączonego do internetu - to najważniejsze przesłanie płynące z nowej kampanii wizerunkowej firmy Durex.
Do realizacji ponad 3-minutowego spotu reklamującego Durex zaproszono kilka przypadkowych par obiecując im udział w prezentacji nowej technologii. Uczestnikom zapowiedziano, że nowa funkcja odkryta w smartfonach pozwoli im zbliżyć się w łóżku.
Zaproszone pary przed kamerą nie ukrywały, że wiele godzin poświęcają na obecność w internecie przy użyciu swoich smartfonów - robią zakupy w sieci, piszą maile, kontaktują się ze znajomymi w serwisach społecznościowych. Napięcie umiejętnie podsycane w spocie sprawia, że jego bohaterowie nie mogą doczekać się ujawnienia nowej, tajemniczej funkcji telefonów. Wreszcie sekret zostaje odkryty - zapowiadana specjalna technologia zastosowana w smartfonach to.. przycisk „Wyłącz”.
Dopiero po ujawnieniu prostej prawdy o tym, że każdy telefon można w dowolnej chwili wyłączyć zaproszeni przez Durex bohaterowie spotu przyznają, że za mało czasu i uwagi poświęcają kochanym przez siebie osobom. Czas na łzy wzruszenia, czułość, pocałunki i obietnice poprawy wzajemnych relacji.
Za kreację spotu odpowiada agencja Havas WW London.
Dołącz do dyskusji: Przycisk „Wyłącz” zbliża pary w reklamie Durex