SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przygarnij mnie 2” śledziło 760 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

Drugi sezon programu „Przygarnij mnie” oglądało średnio 763 tys. widzów, mniej niż pierwszą serię pokazywaną rok temu. TVP2 w czasie emisji cyklu przegrała z głównymi konkurentami w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 2,37 mln zł.

Telenowela dokumentalna „Przygarnij mnie” pokazywana była na antenie Dwójki w niedziele o godz. 18.55, w okresie od 6 marca do 8 maja 2016 roku. Średnia widownia drugiej serii cyklu to 763 tys. osób. Przełożyło się to na 5,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 4,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził pierwszy odcinek audycji, który przyciągnął przed telewizory uwagę 947 tys. osób.

Trzy topowe odcinki audycji

Przygarnij mnie 2 - TOP 3

Start

Koniec

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR %

06-03-2016

18:57:25

19:40:59

947 218

5,98%

10-04-2016

18:56:28

19:41:27

899 478

5,89%

13-03-2016

18:55:40

19:40:11

857 512

5,48%

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej telenowela dokumentalna minimalnie straciła widzów. Pierwszą serię programu śledziło bowiem 775 tys. osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 5,51 proc. oraz 4,74 proc.

TVP2 w paśmie nadawania „Przygarnij mnie” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajął TVN, który emitował wówczas gł. „Fakty”, „Sport” i „Pogodę”, a udział tego kanału wyniósł 16,70 proc. Dalej uplasowały się: TVP1 (teleturniej „Jaka to melodia?” i „Wiadomości”; 16,55 proc.) oraz Polsat („Wydarzenia”, „Sport” i „Pogoda” i program „Państwo w państwie”; 13,67 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy również był TVN. Dalej uplasowały się kolejno: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Oglądalność „Przygarnij mnie 2” na tle konkurencji

Przygarnij mnie 2 - konkurencja

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Stacja

AMR

SHR%

AMR

SHR%

TVN

2 367 312

16,70%

939 303

17,85%

TVP1

2 345 890

16,55%

503 575

9,57%

Polsat

1 937 529

13,67%

747 139

14,20%

TVP2 - Przygarnij mnie 2

763 281

5,38%

238 593

4,53%

Wpływy reklamowe TVP2 wokół emisji misyjnej audycji wyniosły 2,37 mln zł. Dla porównania pierwsze seria zarobiła z reklam 2,32 mln zł (oba sezony liczyły po 10 odcinków; dane cennikowe netto, bez rabatów).

W drugiej serii misyjnej audycji „Przygarnij mnie” zaprezentowane zostały losy pięciu psów ze schronisk, które zostały zaadoptowane przez Bartosza Obuchowicza, Mariusza Pudzianowskiego, Annę Popek, Monikę Mazur, Tomasza Chrapusty oraz członków zespołu Neo.

Dodajmy, że w kwietniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,99 proc.

Dołącz do dyskusji: „Przygarnij mnie 2” śledziło 760 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vxxv
przecież to już norma że TVpis przegrywa :>
0 0
odpowiedź
User
Kamcio107
ja oglądam od 1 edycji nie wiem czemu tak mało widzów może nie ta pora :(
0 0
odpowiedź
User
Marlena
kiedy zrozumiecie, że publiczne media nie muszą ścigać sie o widzów z komercyjnymi stacjami. Mają produkować misyjne, dobre programy. Oglądalność nie jest w tym przypadku najważniejszym kryterium. Nim powinny kierować się tylko tefałeny czy polsaty!!!
0 0
odpowiedź