Przyjacielska kampania reklamuje 4for2 Menu w McDonald's (wideo)
Rusza kampania reklamowa 4for2 Menu wprowadzonego właśnie do restauracji McDonald’s. Akcję przygotowały agencja reklamowa DDB i dom mediowy Macroscope OMD.
Kampania reklamowa 4for2 Menu przebiega pod hasłem „Znajdź przyjaciela i idź do McDonald’s. Wystarczy tylko 9 złotych”. W ten sposób akcja podkreśla atrakcyjną cenę produktu, który obejmuje dwa cheeseburgery i dwie porcje małych frytek. Oferta jest skierowana przede wszystkim do młodych osób.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP 1, Polsat, TVN, kanały z pakietu Discovery i At Media), radio (RMF FM, RMF Maxxx, Eska, Eska Rock, Roxy FM, Planeta), internet (m.in. specjalny serwis z konkursem i gra na Facebooku) oraz outdoor (nośniki w największych miastach).
Kreację kampanii – zaplanowanej do końca lutego – przygotowała agencja reklamowa DDB, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD.
Dołącz do dyskusji: Przyjacielska kampania reklamuje 4for2 Menu w McDonald's (wideo)