SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w lipcu 2016

Na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet w lipcu br. znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lipcu 2016 roku wyniosła 224 996 egz. i w porównaniu do lipca 2015 roku zmalała o 11,51 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 32,82 proc. do 160 838 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 86 840 egz., po spadku o 34,54 proc.

Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu sprzedawała się średnio w liczbie 77 078 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 44,22 proc.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Przyjaciółka

292 361

224 996

224 996

344 347

254 257

254 257

-11,51%

Tina

265 921

160 838

160 838

324 968

239 430

239 430

-32,82%

Naj

159 578

86 840

86 840

222 923

132 660

132 660

-34,54%

Pani Domu

119 143

77 169

77 078

202 484

138 271

138 180

-44,22%

W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Przyjaciółka” - było to 15,19 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 8,86 proc., odnotowała tutaj „Naj”.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Przyjaciółka

292 361

224 996

224 996

266 240

195 330

195 330

15,19%

Tina

265 921

160 838

160 838

262 454

164 622

164 622

-2,30%

Naj

159 578

86 840

86 840

157 933

95 281

95 281

-8,86%

Pani Domu

119 143

77 169

77 078

120 020

76 695

76 604

0,62%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w lipcu 2016

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl