“Przyjaciółka” liderem, tylko “Pani Domu” ze wzrostem
W październiku ub.r. najwyższą sprzedaż wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet miała “Przyjaciółka”, ale zanotowała ona spadek podobnie jak “Tina”. Wzrostem pochwalić się może jedynie “Pani Domu”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w październiku 2010 roku. wyniosło 478 111 egz. i było o 1,9 proc. niższe niż w październiku 2009 roku.
Zajmująca drugie miejsce “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie 423 947 egz. po spadku o 3,4 proc. - największym w rankingu.
Natomiast średnie rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska) wyniosło 309 663 egz., czyli było o 11,5 proc. wyższe niż w analogicznym miesiącu 2009 roku. Wówczas magazyn ten wydawany był przez spółkę Marquard Media Polska i był tygodnikiem, chociaż w praktyce ukazywał się co dwa tygodnie w postaci wydań łączonych.
ZKDP | październik | |
Wirtualnemedia.pl | 2010 | 2009 |
Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Przyjaciółka | 478 111 | 487 235 |
Tina | 423 947 | 438 750 |
Pani Domu | 309 663 | 277 616* |
W październiku 2010 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie dwutygodniki poradnikowe zanotowały spadki sprzedaży. Największy, wynoszący 3,4 proc., dotknął “Pani Domu”.
ZKDP | 2010 | |
Wirtualnemedia.pl | październik | wrzesień |
Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Przyjaciółka | 478 111 | 486 446 |
Tina | 423 947 | 425 592 |
Pani Domu | 309 663 | 320 499 |
* - dane dotyczą tygodnika
Dołącz do dyskusji: “Przyjaciółka” liderem, tylko “Pani Domu” ze wzrostem