„Przyjaciółka” na czele sprzedaży dwutygodników poradnikowych. Wszystkie tytuły na minusie
W maju 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie pisma zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w maju 2015 roku wyniosła 238 954 egz. i w porównaniu do maja 2014 roku zmalała o 20,60 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 18,27 proc. do 179 979 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 112 417 egz., po spadku o 26,85 proc. - największym w rankingu.
Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 109 650 egz., po spadku w skali roku o 17,77 proc.
Wirtualnemedia.pl |
maj |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
341 898 |
238 954 |
238 954 |
403 373 |
300 934 |
300 934 |
Tina |
304 926 |
179 979 |
179 979 |
324 953 |
220 207 |
220 207 |
Pani Domu |
181 046 |
112 508 |
112 417 |
237 650 |
153 780 |
153 689 |
Naj |
199 294 |
109 650 |
109 650 |
194 966 |
133 344 |
133 344 |
W maju br. w porównaniu do kwietnia br. prawie wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu straciła „Tina” - było to 6,79 proc.
Minimalny wzrost, wynoszący 0,14 proc., odnotował tylko „Naj”.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
maj |
kwiecień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
341 898 |
238 954 |
238 954 |
355 500 |
254 321 |
254 321 |
Tina |
304 926 |
179 979 |
179 979 |
326 613 |
193 097 |
193 097 |
Pani Domu |
181 046 |
112 508 |
112 417 |
193 020 |
117 526 |
117 435 |
Naj |
199 294 |
109 650 |
109 650 |
213 544 |
109 501 |
109 501 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” na czele sprzedaży dwutygodników poradnikowych. Wszystkie tytuły na minusie