„Przyjaciółki 11” od 1 marca w Polsacie. Emisja w dotychczasowym paśmie (wideo)
W czwartek 1 marca 2018 roku Polsat rozpocznie emisję jedenastego sezonu serialu „Przyjaciółki”. Produkcja będzie emitowana w dotychczasowym paśmie, czyli w czwartki o godz. 21.10. Do obsady dołączą: Roma Gąsiorowska, Wojciech Mecwaldowski i Jan Wieczorkowski.
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska- Brauer.
O kontynuacji „Przyjaciółek” portal Wirtualnemedia.pl informował jako pierwszy w listopadzie ub.r. - Jestem bardzo zadowolona z tego serialu. Produkcja notuje świetne wyniki oglądalności zarówno w telewizji jak i w internecie. „Przyjaciółki” są najchętniej oglądanym tytułem w Ipla - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
11 sezon serialu na antenie Polsatu zadebiutuje 1 marca tego roku. Produkcja będzie emitowana w dotychczasowym paśmie, czyli w czwartki o godz. 21.10.
W dwunastu nowych odcinkach „Przyjaciółek” obok Małgorzaty Sochy, Joanny Liszowskiej, Anity Sokołowskiej i Magdaleny Stużyńskiej-Brauer wystąpią również inni kluczowi aktorzy z poprzednich sezonów, m.in.: Agnieszka Sienkiewicz, Bartek Kasprzykowski, Krzysztof Wieszczek, Marek Bukowski, Mikołaj Krawczyk, Adam Adamonis, Ewa Kasprzyk, Dorota Kolak, Marcin Korcz i Radosław Pazura.
Do obsady dołączą: Roma Gąsiorowska, Wojciech Mecwaldowski i Jan Wieczorkowski. Po przerwie widzowie serialu zobaczą również Marię Winiarską.
Producentem wykonawczym serialu jest Akson Studio. Reżyserem i operatorem, tak samo jak w poprzednich sezonach, jest Grzegorz Kuczeriszka, a autorkami scenariusza są Beata Pasek i Magdalena Strzałkowska.
Dziesiątą edycję „Przyjaciółek” (serial emitowany był w czwartki o godz. 21.10, w okresie od 7 września do 23 listopada ub.r.) śledziło średnio 1,95 mln widzów. Przełożyło się to na 13,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,27 proc. w grupie 16-59.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółki 11” od 1 marca w Polsacie. Emisja w dotychczasowym paśmie (wideo)