100 tys. personalizowanych wideo życzeń stworzonych przez AI dla pracowników Publicis Groupe
W dorocznej kampanii Publicis Groupe, do której należą takie agencje, jak Publicis, Leo Burnett, Starcom czy Zenith każdy pracownik na świecie otrzymał personalizowane wideo z podziękowaniami i życzeniami od szefów grupy.
Publicis Groupe podsumowuje 2023 r. i z wykorzystaniem sztucznej inteligencji dziękuje swoim pracownikom za wkład w największe sukcesy grupy, która osiągnęła w ub.r. największy organiczny wzrost wśród grup reklamowych i była liderem w realizacji celów biznesowych, co sprawiło, że pozostaje najwyżej wycenianym holdingiem na rynku.
Każdy pracownik Publicis Groupe otrzymał podziękowania oraz życzenia noworoczne w postaci spersonalizowanego wideo, które powstało z wykorzystaniem AI. W wideo życzeniach występują wygenerowane przez sztuczną inteligencję postaci Arthura Sadouna, CEO Publicis Groupe, zarządu (Directoire +) oraz Maurice’a Levy’ego, szefa rady nadzorczej Grupy. Do personalizacji życzeń wykorzystane zostały informacje o indywidualnych zainteresowaniach i pasjach każdego z pracowników, udostępnione przez nich w platformie Marcel.
I tak np. szefowie podziękowali Evie - partnerce zarządzającej Grupą, która mieszka w Austrii, Gabi - business lead z São Paulo, która uwielbia przygody, Youriemu - sapient designerowi w Publicis z Seulu, który fascynuje się tańcem, gimnastyką i sztuką, czy Toniemu - EVP w Publicis Media, który mieszka w Kanadzie, uwielbia podróże, sporty wodne i parkour.
Dołącz do dyskusji: 100 tys. personalizowanych wideo życzeń stworzonych przez AI dla pracowników Publicis Groupe