Publicis Media z globalnym budżetem mediowym Spotify
Firma Spotify, zajmująca się streamingiem muzyki, powierzyła Publicis Media globalny budżet mediowy po przetargu, który rozpoczął się w zeszłym roku.
Według agencji badawczej COMvergence, Spotify wydała w ubiegłym roku szacunkowo 240 milionów dolarów kampanie w mediach.
Obecnie obsługą mediową Spotify zajmują się agencje mediowe należące do Interpublic. Oficjalne przekazanie obsługi mediowej do Publicis Media zaplanowano na czerwiec.
Dedykowana jednostka do obsługi Spotify
Publicis Media w celu obsługi mediowej Spotify utworzyła dedykowaną jednostkę o nazwie OneVibe.
Agencja ta ma zająć się planowaniem i zakupem mediów na poziomie globalnym i regionalnym oraz marketingiem wydajnościowym.
Platforma nadal będzie dokonywać zakupów w mediach społecznościowych za pośrednictwem swojego dedykowanego wewnętrznego zespołu.
- W miarę ewolucji działalności i ambicji Spotify, kluczem do naszej kreatywnej przewagi jest akceptowanie zmian, podobnie jak robienie wszystkiego, co w naszej mocy, aby dotrzeć do stale rosnącej globalnej publiczności liczącej ponad 602 miliony użytkowników na ponad 180 rynkach. Z niecierpliwością czekamy na nowy rozdział w zakresie mediów marki i marketingu efektywnościowego dzięki Publicis OneVibe - powiedział Marc Hazan, wiceprezes ds. marketingu i partnerstwa w Spotify.
Przetarg na obsługę mediową Spotify rozpoczął się w połowie 2023 r., koordynowała go firma MediaSense.
Dołącz do dyskusji: Publicis Media z globalnym budżetem mediowym Spotify