SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicis Worldwide zajmie się globalną obsługą reklamową marki Ricola

Szwajcarski producent ziołowych cukierków do globalnej obsługi marki Ricola wybrał Publicis Worldwide. Będzie ona odpowiadać za obsługę w zakresie kreacji i digital.

Obsługą marki zajmie się oddział Publicis w Zurychu. Natomiast agencja Publicis London będzie wiodącą agencją w zakresie strategii, a Poke London będzie odpowiadać za całość komunikacji digitalowej. Jednocześnie regionalnym hubem odpowiedzialnym za obsługę marki w Azji zostanie agencja Publicis w Singapurze.

Do zadań Publicis należeć będzie tworzenie reklam telewizyjnych, aktywności w mediach cyfrowych oraz zintegrowanych treści marketingowych. Współpraca agencji ze szwajcarską firmą rozpocznie się jeszcze w roku.

- Jednym z decydujących czynników przemawiających za wyborem Publicis było to, że agencje były w stanie udowodnić, że współpraca w ramach sieci działa bezproblemowo. Zapewnia to prawdziwą wartość dodaną dla nas jako globalnej marki, w szczególności pod względem potrzeby globalnego zarządzania marką o lokalnym znaczeniu - uzasadnił Lukas Eiselin, szef marki i komunikacji w Ricola.

Ostatnia globalna kampania Ricoli prowadzona była w 2013 roku. Reklamy pod hasłem  „Chrüterchraft” niemieckiej agencji Jung von Matt / Alster usiłowały wyjaśnić znaczenie dziwnie brzmiącego szwajcarskiego słowa. W Polsce marka była wspierana dużą kampanią cztery lata temu.

Dołącz do dyskusji: Publicis Worldwide zajmie się globalną obsługą reklamową marki Ricola

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl