Publicon i Sarto nawiązały współpracę
Dwie wrocławskie agencje public relations: Publicon oraz Sarto podpisały umowę o współpracę.
Głównym założeniem działań podjętych w ramach porozumienia WrocławPR jest poszerzenie zakresu działalności obu agencji.
-Wymiana doświadczeń jest szansą na zwiększenie rozpoznawalności obu marek, a zarazem na wzmocnienie ich pozycji na rynku — komentuje Mirosław Zagórski, dyrektor Sarto.
Współpraca ma charakter komplementarny, gdyż każda z agencji cechuje się nieco innym profilem i specjalizuje w stosowaniu odmiennych narzędzi PR. Działająca na rynku od 2000 roku agencja Sarti skupia swoją działalność w czterech obszarach: konsultingu marketingowym, public relations, organizacji szkoleń, a także przygotowaniu i realizacji eventów. Publicon natomiast specjalizuje się w budowaniu wizerunku marek, PR regionów oraz narzędziach e-PR.
- Na współpracy skorzystają przede wszystkim klienci, którzy niezależnie od wielkości i stopnia skomplikowania projektu, będą mogli liczyć na kompleksową i profesjonalną jego realizację — podsumowuje Szymon Sikorski, dyrektor strategiczny Publicon.
Dołącz do dyskusji: Publicon i Sarto nawiązały współpracę