SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pudelek zwiększył przewagę nad Plotkiem, gorsze wyniki sekcji show-biznesowych WP.pl i o2.pl

Liderujący wśród witryn o tematyce show-biznesowej Pudelek.pl zyskał 891 tys. użytkowników, a procentowo większy wzrost osiągnęła sekcja Eska.pl z tej kategorii. Natomiast milion internautów ubyło w serwisie WP Gwiazdy.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w styczniu br. Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotował 7,9 mln użytkowników, co dało 27,19 proc. zasięgu. Natomiast Plotek.pl (Agora) miał 7,08 mln odwiedzających i 24,34 proc. zasięgu.

W zestawieniu są jeszcze dwie witryny Grupy Wirtualna Polska: serwis WP Gwiazdy, funkcjonujący jako dział show-biznesowy WP.pl, odwiedziło 5,74 mln internautów, a sekcję o2.pl z tej kategorii - 3,5 mln.

Pomponik.pl (Grupa Cyfrowy Polsat) zanotował 6,4 mln użytkowników i 22,02 proc. zasięgu, a Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 5,5 mln użytkowników i 18,91 proc. zasięgu.

Dział show-biznesowy Radiozet.pl (Eurozet) odwiedziło 2,99 mln internautów (co dało 10,29 proc. zasięgu), a Jastrzabpost.pl - 2,9 mln (9,98 proc.). Z kolei Kozaczek.pl (Marquard Media Polska) zanotował 1,42 mln użytkowników i 4,87 proc. zasięgu, a sekcja Eska.pl (Grupa ZPR Media) o show-biznesie - 1,27 mln odwiedzających i 4,37 proc. zasięgu.

W porównaniu z grudniem ub.r. większość serwisów osiągnęła spore wzrosty. Pudelek.pl zyskał 891 tys. użytkowników (to 12,7 proc. w górę), zwiększając przewagę nad Plotkiem, w którym liczba internautów wzrosła o 279,9 tys. (4,1 proc.).

Na Pomponik.pl przybyło 515,2 tys. internautów (8,7 proc.), w dziale show-biznesowym Radiozet.pl - 108,9 tys. (3,8 proc.), a na Jastrzabpost.pl - 93,3 tys. (3,3 proc.).

Procentowo najwięcej zyskała sekcja show-biznesowa Eska.pl - liczba jej użytkowników zwiększyła się o 232 tys., czyli 22,3 proc.

Za to na WP Gwiazdy było 1 mln internautów mniej niż w grudniu, co oznacza spadek o 14,9 proc. Sekcja o2.pl o show-biznesie straciła 271,5 tys. użytkowników (7,2 proc.), a Plejada.pl - 184,7 tys. (3,2 proc.).

Dołącz do dyskusji: Pudelek zwiększył przewagę nad Plotkiem, gorsze wyniki sekcji show-biznesowych WP.pl i o2.pl

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
knaga rafalali
PUDELEK wczoraj usunął komentarze "na żółto", czyli takie mające największą liczbę wyświetleń pod poszczególnymi artykułami. Opisywani celebryci są pewnie zadowoleni.
0 0
odpowiedź
User
Deri
Na jaki segment rynku by nie spojrzeć Agora i jej przyległości zalicza efektowne porażki
0 0
odpowiedź
User
Awe
Biedne te dane mediapanelu, brak liczby odslon, wizyt, nawet dziennego zasiegu nie ma
0 0
odpowiedź