"Puls Biznesu" stawia na internet
"Puls Biznesu" rozpoczyna prace nad zmianą layoutu i rozbudową portalu pulsbiznesu.pl.
Prace nad przebudową serwisu zlecono agencji interaktywnej Internet Designers, wyłonionej spośród kilkunastu firm uczestniczących w przetargu. O wyborze Internet Designers zdecydowała jakość oferty i doświadczenie w realizacji projektów internetowych.
Prace nad nowym layoutem obejmą stworzenie zupełnie nowej warstwy wizualnej serwisu, mającej na celu zwiększenie atrakcyjności i użyteczności stron pb.pl i w efekcie wzrost liczby użytkowników portalu i przychodów reklamowych. Przebudowę serwisu rozpoczęto pod koniec ubiegłego roku utworzeniem nowej i coraz popularniejszej sekcji dla inwestorów z notowaniami giełdowymi, funduszami i danymi makro.
Prace nad nowym layoutem serwisu potrwają do lipca 2006. W następnych miesiącach w portalu pojawią się nowe sekcje tematyczne, ukierunkowane na finanse osobiste i finanse przedsiębiorstw oraz serwisy sektorowe.
Dołącz do dyskusji: "Puls Biznesu" stawia na internet