Puma L.I.F.T.: 173 gramy i odlot gwarantowany
Pod hasłem "173 gramy i odlot gwarantowany" rusza kampaniareklamowa butów Puma L.I.F.T. Zapowiedzią akcji jest sesjazdjęciowa duetu Wet Fingers promująca tę markę.
Kampania reklamowa butów Puma L.I.F.T. w haśle "173 gramy iodlot gwarantowany" podkreśla ich niewielką wagę. Skierowana domłodych odbiorców akcja promuje luz i swobodę ruchu w mieście.Kampanię zainaugurowała sesja zdjęciowa w "Machinie", w której DJAdamus i Mafia Mike z duetu Wet Fingers wystąpili w obuwiu tejmarki. Ponadto w ramach działań prowadzony jest konkurs, w którymnależy przysłać odlotowe zdjęcia zrobione w butach PUMAL.I.F.T.
Akcja obejmuje lifestylowe, sportowe i młodzieżowe serwisyinternetowe oraz stację telewizyjną VIVA Polska. Kreacją irealizacją kampanii - zaplanowanej do 15 maja - zajęła się firmaMedia Point Group, natomiast media zakupił do mediowyZenithmedia.
Dołącz do dyskusji: Puma L.I.F.T.: 173 gramy i odlot gwarantowany