'Punkt GG' promuje dodatkowe wersje Gadu-Gadu (wideo)
Pod hasłem "Punkt GG" przebiega kampania promująca dodatkowe wersjekomunikatora Gadu-Gadu.
Wirusowa kampania promocyjna Gadu-Gadu podkreśla, że z tegokomunikatora można korzystać bezpośrednio w przeglądarkachinternetowych oraz w telefonach komórkowych. Akcja pod hasłem"Punkt GG" wykorzystuje filmiki, w których doktor Jubicz w zabawnyi dwuznaczny sposób opisuje dodatkowe wersje Gadu-Gadu.
Kampania od połowy kwietnia jest prowadzona w internecie(serwisy YouTube, MojaGeneracja i Blip, radio Open.Fm, stronawww.punktgg.pl). W ramachdziałań pod numerem GG 69 doktor Jubicz odpowiada na pytaniainternautów, a ulotki znajdują się w sklepach Cropp Town irestauracjach Pizza Dominium. W pierwszym etapie akcja była teżprowadzona w młodzieżowych stacjach telewizyjnych (4fun.tv, MTV,Comedy Central, VH1, VIVA). Kreację kampanii - zaplanowanej dopołowy lipca - przygotowała agencja reklamowa Focus MediaGroup.
Dołącz do dyskusji: 'Punkt GG' promuje dodatkowe wersje Gadu-Gadu (wideo)