PWN.pl, Futbolowo.pl i strony Grupy V10 w sieci IDMnet
Do sieci reklamowej IDMnet dołączyły serwisy PWN.pl i Futbolowo.pl oraz witryny należące do Grupy V10. Łącznie mają zasięg ok. 2 mln użytkowników miesięcznie.
PWN.pl w sieci IDMnet dołączył do pakietu Żak, pakietu zasięgowego (IDMnet) oraz pakietu 4_education (4clover). W serwisie dostępne są standardowe formy reklamowe. Można również realizować kampanie efektywnościowe i kontekstowe oraz wykorzystujące niestandardowe formy reklamy, takie jak strony tworzone na bazie zasobów słownikowych i encyklopedycznych PWN.
Futbolowo.pl wzmocniło w IDMnecie pakiety Kibic i Futbol. Witryna oferuje standardowe formy reklamy. Istnieje również możliwość targetowania przekazu wg wybranych kryteriów, personalizacji reklamy, emisji reklam wideo i reklam z dźwiękiem oraz wysyłki e-mailingu.
Natomiast wszystkie strony z Grupy V10 – TopCars.pl, Motokobiety.pl, Mototube.pl, Moto-tapety.pl i Samochody-uzywane.com.pl – dołączyły w IDMnecie do kategorii Motoryzacja. Dodatkowo serwis Topcars.pl wszedł w skład pakietu VIP po godzinach, Moto-tapety.pl – kategorii Rozrywka, Samochody-uzywane.com.pl – kategorii E-commerce (IDMnet), Motokobiety.pl – pakietu zasięgowego 4clover, a Mototube.pl – sieci wideo CLIPnet.
PWN.pl w listopadzie ub.r. odwiedziło prawie 900 tys. użytkowników, Futbolowo.pl – ponad 450 tys. a strony motoryzacyjne z Grupy V10.pl – prawie 800 tys. (zobacz szczegółowe wyniki badania Megapanel PBI/Gemius).
Dołącz do dyskusji: PWN.pl, Futbolowo.pl i strony Grupy V10 w sieci IDMnet