„Pracuję dla siebie, pomagam innym” w kampanii PZU (wideo)
Grupa PZU rozpoczęła kampanię, w której promuje się jako pracodawca. Akcja jest realizowana pod hasłem „Taka praca ma sens”.
Kampania ruszyła w połowie października od odsłony teaserowej opartej na billboardach z hasłem „Czy Twoja praca ma sens?”. Miało ono zachęcić do poszukiwania głębszego sensu wykonywanej pracy.
Właściwy etap akcji przebiega pod hasłem „Taka praca ma sens”. W reklamach występują pracownicy Grupy PZU zajmujący różne stanowiska, od specjalisty do członka zarządu, którzy dochodzą do wniosku, że wspólnym mianownikiem działań firmy i zatrudnionych w niej osób jest pomoc innym.
- Pracownicy są naszym najcenniejszym zasobem, dlatego oddaliśmy im głos. Jesteśmy dumni, że wspólnym sensem pracy - bez względu na pełnioną w firmie funkcję - okazała się dla nich pomoc innym - mówi Anna Wardecka, dyrektor biura zarzadzania kadrami PZU. - Niemal wszystkie wypowiedzi potwierdziły, że pracownicy PZU widzą sens i wartość w tym, co robią. Nasze działania mają służyć budowie poczucia bezpieczeństwa u naszych klientów i wsparciu tych, którzy potrzebują naszej pomocy - dodaje.
Na potrzeby akcji przygotowano trzy spoty oraz serwis internetowy PZU.pl/takapracamasens. Kampania obejmuje telewizję oraz prasę (pisma lokalne i branżowe), potrwa do połowy grudnia.
PZU podkreśla, że prowadzi obecnie rekrutacje w całym kraju, poszukując pracowników różnych szczebli (specjalistów, ekspertów, menedżerów) oraz specjalności - od sprzedaży i obsługi klienta w lokalnych placówkach, po specjalistów z branży IT.
Dołącz do dyskusji: „Pracuję dla siebie, pomagam innym” w kampanii PZU (wideo)