PZU przygotowuje przetarg BTL-owy
W najbliższych tygodniach PZU ogłosi przetarg dotyczący obsługi w zakresie BTL. Wybierze w nim jedną lub kilka agencji.
Obecnie PZU obsługują w zakresie BTL agencje Walk the Line, Radna, Clos Brothers i GPD. Przy czym umowy z nimi wygasają z końcem br. Dlatego ubezpieczyciel chce przejrzeć rynek pod kątem nowych partnerów z obszaru działań trade i direct marketingu. Przetarg, który ogłosi w najbliższych tygodniach, będzie się składał z dwóch lub trzech etapów. - Nie wiemy jeszcze, ile firm zostanie ostatecznie do niego zaproszonych. W tej chwili weryfikujemy rynek pod kątem ciekawych portfolio - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Buczkowski z biura komunikacji korporacyjnej PZU.
W przyszłym roku PZU planuje skupić się na wykorzystaniu swojej nowej identyfikacji wizualnej do komunikacji z klientami - w oddziałach i poprzez kontakty z agentami - oraz na marketingu bezpośrednim.
Dołącz do dyskusji: PZU przygotowuje przetarg BTL-owy