PZU wycofuje reklamy z Maciejem Zientarskim
W związku z tragicznym wypadkiem Macieja Zientarskiego Powszechny Zakład Ubezpieczeń przekazał rodzinie dziennikarza wyrazy ubolewania. Zientarski wraz ze swoim ojcem Włodzimierzem - także dziennikarzem motoryzacyjnym - reklamował ostatnio ubezpieczenia komunikacyjne tej firmy.
Jednocześnie PZU poinformowało, że do piątku znikną billboardy, na których wykorzystano wizerunek Macieja Zientarskiego. Kampania ubezpieczeń komunikacyjnych PZU wystartowała w połowie stycznia i zgodnie z planem miała trwać do końca lutego. Na dziś zaplanowano emisję ostatnich reklam telewizyjnych, jednak z powodu wypadku została ona odwołana.
Rzecznik ubezpieczyciela Michał Witkowski poinformował też, że firma zadeklarowała pomoc zarówno rodzinie Macieja Zientarskiego, jak i tragicznie zmarłego w wypadku dziennikarza "Super Expressu".
Do wypadku z doszło w środę wieczorem w Warszawie. Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że Ferrari prowadzone przez Zientarskiego jechało z dużą prędkością, o wiele większą niż wskazywało w tym miejscu ograniczenie do 50 kilometrów na godzinę. Auto wypadło z jezdni i uderzyło w filar podtrzymujący wiadukt. Ferrari rozpadło się na części i stanęło w płomieniach. Jarosław Zabiega z "Super Expressu", który podróżował jako pasażer, zginął na miejscu, Macieja Zientarskiego przewieziono do szpitala. Jak informują lekarze, jego stan jest bardzo ciężki, ale stabilny.
Dołącz do dyskusji: PZU wycofuje reklamy z Maciejem Zientarskim